صفحه اصلی > اداری و پشتیبانی > روابط عمومی 

روابط عمومی و دفتر مدیر عامل

نام مسئول واحد روابط عمومی: فرحناز غلامی

مدرک تحصیلی:کارشناس پرستاری

سمت اجرایی:رئیس دفتر مدیر عامل و مسئول روابط عمومی

ایمیل:info.smmc@yahoo.com

تلفن:076-33345014

سوا بق اجرایی:

مسئول طرح تکریم ارباب رجوع سال 87-1385در بیمارستان شهید مطهری استان تهران

مسئول طرح تکریم ارباب رجوع 90-1388 در  بیمارستان شهید محمدی بندرعباس

مسئول روابط عمومی از سال 1389 تا کنون در  بیمارستان شهید محمدی بندرعباس

رئیس دفتر مدیر عامل بیمارستان از سال 1392 تا کنون در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس

 

شرح وظایف مسئول روابط عمومی

- مطالعه و بررسی مستمر در خصوص فن آوری های نوین روابط عمومی در جهان و اقدام در زمینه ارتقا سیستم تکنولوژی روابط عمومی و ارائه طرح ها و ایده های نو برای توسعه فعالیت های روابط عمومی

- سنجش افکار عمومی درون و برون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارائه گزارش ،تحلیل و راهکارهای مناسب به مدیران ارشد

-تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و ایجاد و توسعه حس احترام و تعلق در کارکنان

- ایفای نقش سخنگو و ارائه مشاوره به مدیریت    

گزارش کامل پیشرفت کار به مدیریت

- برقراری ارتباط موثر و هدفمند با روابط عمومی سایر سازمان ها و نهادها

- پیش بینی بحران های بالقوه و پیشگیری از وقوع آنها       

- هماهنگی برنامه های مصاحبه مسئولان

- برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های انتشاراتی

- برگزاری مراسم و مناسبت های ملی ، مذهبی ، انقلابی

- مشارکت و همکاری در برگزاری سمینارها و گردهمایی ها

- تولید و سفارش ساخت آگهی های تلویزیونی و فیلم های مورد نیاز برای تبلیغ و مستند سازی عملکرد سازمان

- تهیه هدایا و لوح تقدیر برای مناسبت ها

- تهیه و تنظیم آرشیو عکس وفیلم از فعالیت ها و دستاوردهای سازمان

-تهیه پلاکارد برای مناسبت ها و مراسمات ویژه درون سازمانی

- برگزاری نمایشگاه فعالیت و عملکر سازمان برای آشنایی اقشار مختلف مردم با فعالیت ها و دستاوردها

- برگزاری مسابقات فرهنگی و آشنایی با دستاوردها برای عموم مردم

-تهیه و تدوین جزوه ، بروشور و مواد انتشاراتی بهمنظور معرفی و اشاعه سیاست ها و برنامه های سازمان

- تدوین و انتشار عملکرد سالیانه

- تهیه و تنظیم مقاله ها ، اخبار و گزارشات مورد نیاز جهت درج در نشریات ادواری درون و برون سازمانی

- تهیه صندوق پیشنهادات و نصب آنها در مکان های قابل دسترسی برای کارکنان

 

شرح وظايف رئيس دفتر مدیر عامل

پاسخگوئي مناسب به مراجعين حضوري

هماهنگي و تعيين وقت ملاقات حضوري اشخاص با مدير عامل

تنظيم برنامه ملاقات وجلسات داخلي و خارجي مدير عامل

ارائه نامه هاي وارده جهت ملاحظه رئيس هيات مديره و مدير عامل بصورت روزانه

ابلاغ دستورات ، نامه ها و مراسلات به واحدهاي ذيربط حسب مورد

پيگيري به منظور آماده نمودن و ارسال دستور جلسات

پيگيري تلفني امور محوله با سازمانها ، ادارات ، نهادها و موسسات دولتي و مركزي

گزارش موارد مهم روزانه به مدير عامل

انجام اقدامات لازم به منظور تعيين وقت جلسات

تنظيم صورتجلسات مربوطه

تهيه پيش نويس مكاتبات و نامه هاي ضروري

جمع آوري و آماده نمودن اطلاعات مورد نياز مدير عامل و تهيه گزارشات و جداول آماري

هماهنگي جهت تعيين وقت مدير عامل جهت مصاحبه با مطبوعات

انجام پيگيريهاي لازم جهت تايپ نامه هاي فوري و ضروري مربوطه از طريق مسئول دفتر

انجام ساير امور ارجاعي مرتبط با شغل